استقرار گشت ارشاد در محل برگزاری جشنواره فیلم فجر

ارسال کننده آقای علی تورج 20 بهمن 93

به گفته فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، “گشت ارشاد” برای برخورد با “بد حجابی” در محل برگزاری جشنواره فیلم فجر مستقر شده است. نیروی انتظامی می‌گوید در صورت لزوم با بازیگران و دست‌اندرکاران سینما نیز برخورد می‌کند.

حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حضور گشت “امنیت اخلاقی” در جشنواره فیلم فجر گفت: «قبل از برگزاری این جشنواره با دست‌اندرکاران جشنواره جلساتی برگزار کرده‌ایم و امیدوار هستیم جشنواره خوبی داشته باشیم.»

فرمانده نیروی انتظامی تهران، شنبه ۱۸ بهمن (۷ فوریه) در یک نشست خبری افزود: «اگر مورد خاصی وجود داشته باشد اقدامات خاصی صورت می‌گیرد.»

به گزارش خبرگزاری فارس، ساجدی‌نیا با بیان اینکه هر “بداخلاقی” و هر “ناهنجاری” که دیده شود با آن برخورد می‌شود اضافه کرد که این برخورد شامل همه از جمله بازیگران و دست‌اندرکاران سینما خواهد بود.

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) نیز گزارش داد که همزمان با هفتمین روز برگزاری سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، یگان “گشت ارشاد” در برج میلاد، محل برگزاری این جشنواره مستقر شده است.

این گزارش اضافه می‌کند که سه گروه پلیس امنیت اجتماعی و گشت ارشاد در نقاط مختلف برج میلاد مستقر شده‌اند و به اهالی رسانه و سینماگران در باره “رعایت حجاب و شئونات اسلامی” تذکر می‌دهند.

به نوشته ایلنا یک گروه در ورودی میدان اصلی منتهی به برج میلاد؛ یک گروه جلوی در آسانسور منتهی به سالن همایش‌ها و یک گروه نیز در ورودی اصلی سالن همایش‌ها مستقر شده‌اند.