هادی پاکزاد، خواننده سرکش راک درگذشت

هادی پاکزاد، خواننده جوان و سرکش موسیقی راک ایران شامگاه جمعه ۷ خرداد درگذشت. هنوز دلایل مرگ نابه‌هنگام و مشکوک این خواننده مشهدی اعلام نشده است.

هادی پاکرزاد، خواننده راک

هادی پاکزاد، خواننده راک

برخی از خبرگزاری‌های داخلی خبر درگذشت هادی پاکزاد در مشهد را تأیید کرده‌اند. کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی و به ویژه در «تلگرام» در حال گمانه‌زنی درباره علت مرگ این خواننده موسیقی راک‌اند و برخی نوشته‌ها و نماهانگ‌های او را بازنشر می‌کنند.

هادی پاکزاد، اجرای زیرزمینی موسیقی راک در مشهد

هادی پاکزاد، سال گذشته آلبومی منتشر کرد با عنوان «تاریکی». تا پیش از آن، او از خواننده‌هایی بود که در دولت احمدی‌نژاد نماهنگ‌ها و آلبوم‌هایشان را در شبکه اینترنت، بدون مجوز ارشاد اسلامی نشر می‌دادند.

هادی پاکزاد در سال ۱۳۶۱ در مشهد متولد شد و از نوزده سالگی به موسیقی راک روی آورد.

او نخستین بار در سال‌های دهه ۱۳۷۰ که موسیقی راک نیمه‌جانی گرفته بود در سالن سیمرغ مشهد روی صحنه رفت و اولین اجرایش را تجربه کرد. همکاری او با مسعود فیاض‌زاده به شکوفایی استعدادهای او یاری رساند. آلبوم «زندگى زیرزمینى» نخستین ثمره این همکاری بود که تا امروز همچنان ادامه دارد.

از آلبوم «دکتر» (۱۳۸۶) به عنوان یکی از بهترین آثار این هنرمند موسیقی راک یاد می‌کنند.

آلبوم «ارتباط با کر‌ها» در بهار ۹۱ منتشر شد. ترانه‌های این مجموعه نیز سروده پاکزاد است و آهنگسازی‌ها را فیاض‌زاده به عهده داشته است. در این آلبوم نشانه‌هایی از یک تحول دیده می‌شد: بهره‌گیری از راک الکترونیک، ترانه‌هایی ژرف‌تر با سویه‌های اجتماعی‌ و اعتراضی برجسته.

رادیوفردا