(بدون عنوان)

ارسال کننده آقای علی تورج 5 اسفند 93

خواننده موسیقی پاپ کشورمان در پی لغو کنسرت روز سه شنبه هفتم بهمن خود در شهر ایلام توضیحاتی را ارائه داد.

فرزاد فرزین با بیان اینکه برخورد با اقدامات فرهنگی نیازمند رویکرد فرهنگی است، توضیح داد: لازم است پیرامون برگزار نشدن کنسرتم در شهر ایلام که باعث سوءتفاهم هایی شده و با وجود اظهارات نادرستی که تهیه کننده کنسرت در ایلام و دیگر افراد درباره لغو کنسرت یاد شده با رسانه ها در میان گذاشته اند پاسخ لازم را بدهم و به مردم شریف ایلام بگویم که بنده به هیچ عنوان قصدی برای لغو بی دلیل کنسرتم در این شهر نداشتم.

وی ادامه داد: متاسفانه افرادی که به من اتهام لغو کنسرتم در ایلام را زده‌اند در برخی از گفتگوهایشان کاملا یک طرفه ماجرا را مطرح کردند در حالی که لازم بود اهالی رسانه برای صحت و سقم این اظهارات با من یا مدیر برنامه هایم تماس می گرفتند و اصل ماجرا را متوجه می شدند. با این حال من در روزهای آینده پیگیر کامل انعکاس اشتباه خبر لغو کنسرتم در ایلام هستم و تمایل دارم دوستان رسانه ای کمی با دقت بیشتر به انعکاس اخبار اقدام کنند.

این خواننده گفت: متاسفانه به دلیل حجم گسترده کنسرت‌هایم در طول این چند روز که واقعا مشکلات زیادی را برای حنجره ام فراهم کرد، شب گذشته این مشکل حادتر شد و به قدری برایم آزاردهنده بود که سریعا به پزشک مراجعه کردم و او اعلام کرد به دلیل این مشکل نمی توانم کنسرتم را برگزار کنم. تمامی مدارک پزشکی پیرامون این موضوع موجود است و می توانم در صورت نیاز نسبت به انتشار این مدارک اقدام کنم. بنابراین اینکه بخواهم به صورت دلخواهی و از روی مسائل شخصی کنسرتم را در ایلام لغو کنم به هیچ عنوان درست نیست. چرا که ما به تهیه کننده کنسرت در ایلام این موضوع را اطلاع داده بودیم. ضمن اینکه هم بنده و هم مدیر برنامه هایم و البته سایر افراد گروه کنسرت ایلام در دسترس کامل بودیم و اصلا نمی‌پذیریم که دوستان با ما تماس گرفته اند و ما در دسترس نبودیم.

فرزین افزود: حتی مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم وقتی متوجه موضوع شد بلافاصله با آقای سلیمان مدیر برنامه های من تماس می گیرند و پیگیر ماجرا می شوند که به وی نیز توضیحات لازم داده می شود و این قول هم به آقای ارجمند داده می شود تا دوستان متوجه شوند غیر از این موضوع چیز دیگری در میان نبوده است و اتفاقا تلفن هیچکس هم خاموش نبود.

این خواننده موسیقی پاپ در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: متاسفانه دلیل این را نمی فهمم که دوستان ماجرا را به سمت تهدید و شرایط قهری برده اند. نکته تاسف بار اینکه عده ای مشغول سمپاشی هستند و می‌خواهند با وارد کردن موضوع به مطبوعات و روزنامه ها کارهایی کنند که اصلا شایسته فرهنگ و هنر این سرزمین نیست. در حالیکه ما علاوه بر گزارش کامل ماجرا و تاییدیه دفتر موسیقی وزارت ارشاد توضیحات لازم را به دوستان داده بودیم حتی اعلام کردیم برای جبران این اتفاق ما آمادگی کاملی برای یک اجرای دیگر داریم که می توانست کنسرت روز چهارشنبه هشتم بهمن ماه باشد.

آمادگی اجرای کنسرت در ۸ بهمن

وی تصریح کرد: به طور حتم چنین اتفاقاتی برای هر خواننده ای در آستانه کنسرتش امری اجتناب‌ناپذیر است و ممکن است برای هر خواننده‌ای به وجود بیاید اما دوستان با گفتن مطالبی که سراسر کذب است ماجرا را جور دیگری در رسانه ها مطرح می کنند در حالیکه باید بیایند و به صورت قانونی با ما مذاکره کنند. من و گروهم جزو معدود نفراتی هستیم که حاضر شدیم در ایلام کنسرت بدهیم و من از مردم شهیدپرور و شریف ایلام به خاطر این اتفاق معذرت می خواهم اما بدانند که ما غیر از امروز که به توصیه پزشک اجرا را برای ما ممنوع کرده بوده، این آمادگی را  داریم که طبق مجوزهایی که از قبل صادر شده بود فردا با وجودی که شرایط خوبی به لحاظ جسمی ندارم در خدمت آنها باشیم.

فرزین در پایان گفت: به عنوان خواننده ای که همواره در خدمت مردم بوده و هستم از همه مردم عزیز ایلام سپاسگزارم که همواره بدون هیچ حاشیه ای همراه ما بودند و امیدوارم بتوانم پاسخگوی محبت آنها باشم.

زایا سلیمان مدیر برنامه های فرزاد فرزین هم در گفتگو با مهر با بیان اینکه مجوز کنسرت این خواننده برای روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه صادر شده است، توضیح داد: اولا نظر من بر این بود که تهیه کننده کنسرت در ایلام قبل از رسانه ای کردن موضوع، مشکل را با ما مطرح می کردند و بعد به رسانه ای کردن اتفاق اقدام می شد. به هر صورت این تهیه کننده به قرارداد خود عمل نکرده و حتی یک شب کنسرت را که قرار بود روز هشتم بهمن ماه باشد و ما هم اعلام آمادگی کرده ایم، کنسل کرده است که من واقعا نمی دانم دلیل این رفتار چیست؟

وی در پایان عنوان کرد: خوشبختانه تمامی مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت روز هشتم بهمن توسط اماکن و دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر شده و تصور می کنم مردم عزیز ایلام موافق برگزاری این کنسرت در شهرشان باشند تا این کنسرت در شرایط خوبی تقدیم مخاطبان شود. البته بماند که ما در این مدت تهدید شدیم که اگر کنسرت را در روز هشتم بهمن ماه برگزار کنیم ممکن است با مشکلاتی مواجه باشیم اما من بازهم می گویم که گروه با وجودی که حنجره فرزاد فرزین اصلا در شرایط خوبی نیست اما این آمادگی را دارد که طبق قرار قبلی و البته عذرخواهی از برگزار نشدن کنسرت در تاریخ هفتم بهمن ماه از مردم، میزبان مخاطبان در کنسرت روز هشتم باشد.

شهر خبر