عثمانی: وزیر ارشاد اهانت روزنامه‌ها به اهل سنت را پی‌گیری کند

نماینده مردم بوکان در مجلس ضمن انتقاد از اهانت روزنامه های «وطن امروز و نود» به اهل سنت، تاکید کرد وزیر ارشاد باید ضمن تشکیل هیات نظارت بر مطبوعات این موضوع را بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از  ایسنا، محمدقسیم عثمانی در تذکر شفاهی امروز خود با مورد خطاب قرار دادن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: “روزنامه های «وطن امروز» و «نود» در روزهای اخیر مطالبی در راستای اهانت به اهل سنت را منتشر کرده اند”.

فرستنده : خانم دیانا بیگلری فرد

وی اظهار کرد: “روزنامه وطن امروز در شماره روز گذشته خود با انعکاس توهین به افراد مورد احترام اهل سنت به منویات رهبری بی توجهی کرده است”.

نماینده مردم بوکان در مجلس بیان کرد: “روزنامه نود نیز در شماره ۷ اسفندماه خود به همسر حضرت رسول اکرم (ص)  و مقدسات اهل سنت بی احترامی کرده است از این رو وزیر فرهنگ و ارشاد باید در اسرع وقت ضمن تشکیل هیات نظارت بر مطبوعات با رفتارهای زنجیره ای که بر خلاف وحدت مسلمانان است برخورد کند”.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: “وزیر فرهنگ و ارشاد باید این موضوع را پیگیری کند ضمن آنکه ما به عنوان نمایندگان مجلس هم پیگیر اهانت صورت گرفته خواهیم بود”.