دادستان قم: مدیرمسئول روزنامه شاخه سبز همچنان در بازداشت است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در تشریح آخرین وضعیت پرونده روزنامه شاخه سبز قم، گفت که مدیرمسئول این روزنامه همچنان در بازداشت بسر می‌برد و انگیزه «اهانت به اهالی منطقه نیروگاه» در حال بررسی است.

Bildergebnis für ‫روزنامه شاخه سبز‬‎

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از میزان، مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم به آخرین وضعیت پرونده روزنامه استانی شاخه سبز اشاره کرد و تصریح کرد: “پس از توهین آشکار این روزنامه به اهالی منطقه نیروگاه قم قرار بازداشت مدیر مسئول این روزنامه و توقیف آن صادر شد”.

فرستنده: خانم دیانا بیگلری فرد

وی گفت: “پس از صدور قرار بازداشت، این فرد بازداشت شد و در حال حاضر نیز در زندان به سر می‌برد”.

این مقام قضایی افزود: “در حال حاضر برای این روزنامه و مدیرمسئول آن در شعبه ۵ بازپرسی پرونده قضایی تشکیل شده و بازپرس مربوطه در حال رسیدگی به این پرونده است”.

دادستان قم خاطرنشان کرد: “البته مدیر مسئول این روزنامه در همان ساعات ابتدایی بازداشت از اقدام روزنامه متبوع خود ابراز ندامت و پشیمانی کرده اما انگیزه اصلی وی در حال بررسی است”.

یکی از روزنامه‌های قم در ۷ اسفندماه مطلبی منتشر کرد که از آن برداشت «توهین آمیز» به مردم قم به ویژه منطقه نیروگاه شده است.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در نشست علنی امروز (دوشنبه ۹ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی از وزیر ارشاد خواست با فوریت جلسه هیات نظارت بر مطبوعات را تشکیل و برابر قانون مطبوعات به این موضوع رسیدگی کند.

همچنین در نشست نوبت عصر ۹ اسفند ماه مجلس، ۱۳۶ نماینده به وزیر ارشاد به دلیل مطالب منتشره در روزنامه قم تذکر دادند.