بنرهای کنسرت کیوان ساکت در آبادان پایین کشیده شد

کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده تار جمعه پنجم خرداد در آبادان کنسرتی برگزار می‌کند. راست افراطی بنرهای او را از سطح شهر پایین کشیده و جمع‌آوری کرده است. این هنرمند موسیقی ملی ایران از مسئولان ارشاد اسلامی خواسته است تدبیری بیندیشند که فضای موسیقی ایران مجدداً ملتهب و پراضطراب نشود.

یکی از بنرهای کنسرت کیوان ساکت در آبادان. این بنرها را از سطح شهر جمع کردند (عکس: ایلنا)

کیوان ساکت درباره جمع‌آوری بنرهای کنسرتش در آبادان به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته است:

فرستنده: خانم درسا دره شوری

«متأسفانه عده‌‌ای از آدم‌های متعصب اقدام به پاره کردن و پایین کشیدن بنرهای کنسرت من در سطح شهر آبادان کرده‌اند. به‌طور جدی  خواستار رسیدگی مسئولان به چنین اتفاقاتی هستم که فضای جامعه را ملتهب و نا‌امن جلو می‌دهند. به نظرم آنچه در آبادان شاهدش شدیم ادامه اتفاقاتی است که طی سال‌های اخیر در خراسان روی داده و همه از آن باخبر هستیم.»

کنسرت کیوان ساکت در آبادان در دو بخش برگزار می‌شود: بخش اول با همراهی سه‌تار و پیانوست و در بخش دوم نیز با دونوازی تار و تنبک و سپس دوباره دونوازی تار و پیانو ادامه پیدا می‌کند.

کیوان ساکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران از حسن روحانی حمایت کرده بود. «سبکبال»، «ای وطن»، «فسانه»، «قاصدک»، «شرق اندوه»، «ماه‌بانو»، «شبی با خورشید» بخشی از آثار متعدد او در زمینه موسیقی ملی ایران است.