شاکی هنگامه شهیدی وزارت اطلاعات است

مصطفی ترک‌همدانی وکیل مدافع هنگامه شهیدی می گوید که  تغییری در وضعیت موکلم ایجاد نشده و از طریق علی مطهری پیگیر موضوع هستیم. آقای همدانی در ادامه گفت که با توجه به اینکه وزارت اطلاعات شاکی پرونده هنگامه شهیدی است، آقای مطهری از وزیر راجع به رسیدگی به این پرونده سوال پرسیده و آقای علوی نیز پاسخ ایشان را دادند اما آقای مطهری قانع نشد.

 به نقل از ایلنا، مصطفی ترک‌همدانی در مورد آخرین وضعیت هنگامه شهیدی گفت: “فعلا وضعیت ایشان مانند سابق است و هیچ قراری صادر نشده است. بنده به در خواست خانواده ایشان و خانواده ادمین‌های کانال‌های تلگرامی موضوع این دو پرونده را در دیداری که با علی مطهری نائب رییس مجلس داشتم درمیان گذاشتم”.

فرستنده:خانم دیانا بیگلری فرد

وکیل مدافع هنگامه شهیدی گفت: “با توجه به اینکه وزارت اطلاعات شاکی پرونده هنگامه شهیدی است، آقای مطهری از وزیر راجع به رسیدگی به این پرونده سوال پرسیده و آقای علوی نیز پاسخ ایشان را دادند اما آقای مطهری قانع نشد”.

این وکیل دادگستری در مورد آخرین وضعیت پرونده آدمین‌ها کانال‌های تلگرامی گفت: “به در خواست خانواده این افراد موضوع را پیگیری کردم و با علی مطهری هم راجع به این موضوع حرف زدم اما به عنوان وکیل تا کنون به دادسرا مراجعه نکرده‌ام”.

هنگامه شهیدی اسفند ماه سال گذشته بازداشت شد و مسئولان قضایی هنوز دلیل بازداشت وی را اعلام نکرده‌اند.