نماینده مجلس: تلاشمان برای آزادی ساسان آقایی نتیجه نداد

خبرگزاری هرانا – الیاس حضرتی مدیر مسوول روزنامه‌ی اعتماد و نماینده‌ی مردم تهران در مجلس، درباره‌ی وضعیت «ساسان آقایی»، یکی از خبرنگاران بازداشت شده در دفتر روزنامه‌ی اعتماد، گفت که برای آزادی او تلاش کرده‌ایم، اما نشده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از انصاف نیوز، آقای حضرتی بعدازظهر شنبه در پاسخ به خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی ادعای برخی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه پیگیر وضعیت ساسان آقایی نیست، گفت: “من تاکنون پنج‌بار با بازپرس ایشان صحبت کرده‌ام، تا دادسرای رسانه رفته‌ام و پرونده‌ی ایشان را پیگیری کرده‌ام اما هنوز پرونده‌ی ایشان در حال پیگیری توسط مقامات قضایی است و برای آزادی ایشان ما هنوز نتوانسته‌ایم کاری کنیم، نه این‌که نکرده‌ایم؛ تلاش کرده‌ایم ولی نشده است”.

حضرتی درباره‌ی اتهام ساسان آقایی که در پرونده مطرح شده است، گفت: “به من گفته‌اند که مشکل ایشان درباره‌ی آمدنیوز است. خود ایشان تکذیب کرده است و به خانواده‌اش گفته است که چنین چیزی نیست؛ من هم فکر می‌کنم…؛ امیدوارم که چیز خاصی نباشد”.

گفتنی است که پیشتر  فاطمه سعیدی عضو هیات رئیسه فراکسیون امید از مسئولان قضایی درخواست کرده بود تا قرار بازداشت ساسان آقایی به وثیقه یا کفالت تبدیل شود.

ساسان آقایی، معاون سردبیر روزنامه اعتماد در اواسط مردادماه بازداشت شده است.