به دستور دادستان، اکران فیلم “ما همه با هم هستیم” در کرمان توقیف شد

به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، نمایش و اکران فیلم “ما همه با هم هستیم” در این استان متوقف شد. دادخدا سالاری لهجه کرمانی بازیگر نقش فروشنده موادمخدر را دلیل این دستور عنوان کرده و گفته است که با افرادی که احساسات و عواطف مردم استان کرمان را جریحه‌دار کرده‌اند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. ممیزی به معنای سانسور از طریق ایراد خطا و دستور تغییر و یا حذف توسط نهادهای مربوطه از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای پروانه نمایش و سازمان صدا و سیما در ایران صورت می‌گیرد.

دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از رصد فضای مجازی توسط معاونت رصد فضای مجازی و معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز کرمان و با توجه به واکنش های اجتماعی در بین مردم استان در خصوص لهجه کرمانی بازیگری که در نقش فروشنده موادمخدر بازی می‌کرد و موجب اعتراضات شدید مردمی شده دستور توقیف اکران این فیلم در سطح استان کرمان صادر و اقدامات مقتضی در خصوص پیگیری موضوع صادر شده است .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در پایان گفت: در این رابطه پرونده‌ حقوق عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل شده و با افرادی که احساسات و عواطف مردم استان کرمان را جریحه‌دار کرده‌اند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فیلم “ما همه با هم هستیم” در ژانر کمدی به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی محصول سال ۹۷ است که از اواسط خردادماه امسال در سینماهای سراسر کشور به اکران در آمده است.

ممیزی به معنای سانسور از طریق ایراد خطا و دستور تغییر و یا حذف توسط نهادهای مربوطه از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،شورای پروانه نمایش و سازمان صدا و سیما در ایران صورت می‌گیرد.