دادگاه مطبوعات مدیرمسئول روزنامه ایران را مجرم ندانست

هیات منصفه دادگاه مطبوعات مدیر مسئول روزنامه ایران را از بابت اتهامات “افترا و نشر مطالب خلاف واقع” و “انتشار اخبار دادگاه قبل از قطعیت” تبرئه کرد و با توجه به اینکه تاریخ مصوبه مدیرمسئولی این فرد در این روزنامه با تاریخ ابلاغ مصوبه مطابقت نداشت، وی را مجرم ندانست.

به نقل از ایرنا، روز یکشنبه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۸، سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات با اشاره به رسیدگی به اتهام مدیر مسئول نشریه ایران دایر بر افترا و نشر مطالب خلاف واقع و انتشار اخبار دادگاه قبل از قطعیت، گفت: هیات منصفه با توجه به اینکه تاریخ مصوبه مدیر مسئولی این فرد در روزنامه ایران با تاریخ ابلاغ مصوبه مطابقت نداشت، وی را مجرم ندانست.

مومنی راد در تشریح جلسه امروز دادگاه مطبوعات افزود: رسیدگی به اتهام مدیر مسئول نشریه ایران، امروز در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: در این جلسه به اتهامات مدیرمسئول روزنامه ایران مبنی بر افترا و نشر مطالب خلاف واقع و انتشار اخبار دادگاه قبل از قطعیت رسیدگی شد.

وی همچنین گفت: هیات منصفه با توجه به اینکه تاریخ مصوبه مدیرمسئولی این فرد در روزنامه ایران با تاریخ ابلاغ مصوبه مطابقت نداشت، وی را مجرم ندانست.