در روزهای قطعی اینترنت از سینماها چه خبر؟

 

در روزهای قطعی اینترنت از سینماها چه خبر؟

در روزهای قطعی اینترنت از سینماها چه خبر؟

با توجه به آمار فروش فیلم‌های سینمایی و فروش بلیت در تماشاخانه‌ها اعتراض‌ها و گلایه‌ها به قطع بودن اینترنت کاملاً منطقی به نظر می‌رسد و می‌توان میزان آسیبی که متوجه گیشه سینماها شده را این روزها با حضور در سینماها به وضوح دید. به همین منظور خبرنگار برنا در گزارشی میدانی با حضور در سینماها و گفت‌وگو با چند مخاطب گزارشی کلی از وضعیت این روزهای سینماها تهیه‌ کرده است که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، به راحتی با توجه به خلوت بودن فضای سینماها در روز جمعه هم تأثیر عدم دسترسی مخاطبان به اینترنت را می‌توان مشاهده کرد. بسیاری از افراد حاضر در سینما در گفت‌وگو با خبرنگار برنا به عدم دسترسی یا حتی سخت بودن دسترسی به سایت‌ «سینماتیکت» برای خرید آنلاین بلیت اشاره کردند و افراد معمولاً بدون اطلاع از سانس‌ها به گیشه مراجعه کرده و از مسئولان گیشه درباره این موضوع اطلاعات لازم را کسب می‌کردند.

شب گذشته در موزه سینما طبق معمول افراد حاضر در محیط تفریحی آنجا بسیار زیاد بود و این تصور را در هر رهگذری ایجاد می‌کرد که احتمالاً سالن‌ها سینما مملوء از تماشاگر هستند اما با حضور در آن‌ها شاهد خالی بودن بخش اعظمی از سالن‌ها بودیم.

ساعت 19:15 فیلم سینمایی «خانه پدری» در سالن فردوس موزه سینما اکران شد که تقریباً نیمی از صندلی‌های سالن پر بود و با توجه به کم بودن تعداد صندلی‌ها نمی‌توان میزان استقبال از این سانس را در روز جمعه بالا دانست. اکثر افراد حاضر در سالن پس از تماشای فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار برنا خرید بلیت را در این روزها کار دشواری دانستند که بعضاً ناچار به خرید بلیت از گیشه سینما شدند.

با توجه به شرایط ویژه‌ای که این روزها در سینماها و تماشاخانه‌های کشور فراهم بود بهتر است تمهیدی برای فیلم‌های در حال اکران و نمایش‌های در حال اجرا اندیشیده شود تا آسیب کمتری به سرمایه‌گذارها و تهیه‌کننده‌های این آثار وارد شده و بتوانند خسارت حاصل شده از شرایط اخیر را جبران کنند.