مهدی محمودیان به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد

مهدی محمودیان، روزنامه نگار و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد. احضار وی به دنبال انتشار یادداشتی در صفحه شخصی توییترش و با شکایت پلیس فتا صورت گرفته است.

مهدی محمودیان، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت به شعبه دوازده دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.گفته این روزنامه نگار، احضار وی در پی انتشار یادداشتی در صفحه شخصی توییترش مبنی بر انتقاد از عبدالله گنجی (مدیر مسئول روزنامه جوان)، با شکایت پلیس فتا صورت گرفته است.

عبدالله گنجی پیشتر مرگ شهروندان مبتلا به کرونا در آمریکا را عذاب الهی خوانده بود. اظهارات وی واکنش‌های بسیاری را در میان کاربران در فضای مجازی برانگیخت.

گفتنی است، این فعال سیاسی در روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۸، در منزل شخصی خود بازداشت و پس از ۱۲ زور با تودیع قرار وثیقه از زندان اوین آزاد شده بود.

مهدی محمودیان، پیشتر نیز در تاریخ ۱۹ آذرماه ۹۸، در پی حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت شده و روز دوشنبه ۹ دی ماه ۹۸ با تودیع قرار کفالت آزاد شد. احضار و بازداشت آقای محمودیان در ارتباط با امضای “بیانیه ۷۷ نفر” صورت گرفته بود.

این روزنامه نگار پیش از این نیز در شهریورماه سال ۸۸ بازداشت و توسط دادگاه انقلاب به تحمل ۵ سال حبس قطعی و محرومیت از روزنامه‌نگاری محکوم شده بود. وی نهایتا در شهریورماه ۹۳ با پایان دوران محکومیت خود از زندان آزاد شده بود.​