به دنبال انتشار ویدئوی رقص؛ مسئول روابط عمومی پست هرمزگان بازداشت شد

 روز چهارشنبه ۳ دی، غلامرضا طیبی، مسئول روابط عمومی پست هرمزگان به دلیل رقص در مقابل کارمندان این اداره بازداشت شد. مدیر کل پست هرمزگان پیشتر از برکناری این شهروند از سمت خود خبر داد. انتشار کلیپ رقص غلامرضا طیبی در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

 به نقل از برنا، روز چهارشنبه ۳ دی، غلامرضا طیبی، مسئول روابط عمومی پست هرمزگان به دلیل رقص در مقابل کارمندان این اداره  بازداشت شد.

پیشتر مدیر کل پست هرمزگان گفته بود که آقای طیبی به دنبال انتشار این ویدیو از سمت خود برکنار شده است.

انتشار ویدئوی رقص غلامرضا طیبی، مسئول روابط عمومی پست هرمزگان در مقابل کارمندان این اداره در شبکه های اجتماعی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

پیشتر عبدالله عبدلی مدیرکل پست هرمزگان با اشاره به انتشار کلیپ رقص یکی از مدیران زیر مجموعه گفت: “کلیپی در فضای مجازی با محتوایی خارج از عرف و ناشایست در ساختمان اداری این اداره کل منتشر شد که ضمن عذرخواهی و اظهار تاسف و تاثر از رخداد چنین اتفاقی اعلام می کنم فرد مذکور به دلیل اعمال و رفتار خلاف شئون شغلی و اداری در محل کار از سمت خود برکنار و به واحد تخلفات اداری معرفی می‌شود”.طی روزهای گذشته نیز، دعوت خانواده ها به “رقص” در شب یلدا توسط مهمان برنامه عصرخانواده، به عذرخواهی مجری برنامه به دلیل استفاده مهمان از واژه رقص انجامید. کارشناس برنامه عصر خانواده که از شبکه دو صدا و سیما در حال پخش بود موکدا از خانواده ها خواست در منازل خود و در شب یلدا برای کمتر کردن استرس ناشی از دوران کرونا و بهتر شدن حالشان برقصند.