ممانعت از حضور خبرنگاران در جلسات شورای شهر شفت استان گیلان

خبرگزاری هرانا ـ علیرغم درخواست استانداری و اصل شفافیت، شورای شهر شفت از توابع استان گیلان همچنان از حضور خبرنگاران در جلسات شورا جلوگیری می کنند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از پایگاه خبری رشت پرس، شورای شهر شفت از حضور خبرنگاران در جلسات این شورا ممانعت می کند،

رضا راد عضو شورای شهر در این باره گفت: “سه نفر از اعضای شورا موافق حضور خبرنگاران نیستند و رییس شورا تمایلی به حضور رسانه ها ی عمومی در جلسات را ندارد”.

عضو شورای شفت با بیان اینکه تا کنون چهار نامه در این ارتباط به رییس شورا ارجاع داده ام لذا تاکنون هیچ جوابی از ایشان در این خصوص دریافت نکرده ایم و این میسر نخواهد شد مگر اینکه رییس شورا خواستار حضور اصحاب رسانه در جلسات شورا باشد.

وی با اشاره به اینکه در مذاکرات نیز بر این امر تاکید داشتم و بر حضور رسانه ها برای اگاهی مردم تاکید ویژه دارم افزود: “در این راستا نامه ای توسط استاندار نیز مبنی بر حضور خبرنگاران به شورا زده شده که بر این امر تاکید داشتند”.

عضو شورای شهر شفت با بیان اینکه یک مصوبه در طول دوره شورای چهارم از سوی رسانه ها نشر داده نشده است تصریح کرد: “رییس شورا دلیل قانع کننده ای برای این امر بیان نمی کند”.

راد خاطرنشان کرد: “من به عنوان عضوی از شورا می خواهم رسانه ها اعم از سایتهای خبری و مطبوعات و خبرگزاری ها در جلسات شورا ی شهر فومن حضور داشته باشند”.