به دلیل عدم رعایت حجاب؛ یک تالار پذیرایی در آمل پلمب شد

1402/08/10 هرانا

یک تالار پذیرایی در محور آمل به محمودآباد، به دلیل عدم رعایت حجاب اجباری توسط یک پزشک حاضر در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه، پلمب شد. اخیرا رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تعلیق پروانه طبابت این پزشک خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، پلمب این تالار پذیرایی به دستور دادستان شهرستان محمودآباد به دلیل آنچه که “اقدام هنجار شکنانه” و عدم رعایت حجاب اجباری یک پزشک در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه آمل عنوان شده، صورت گرفته است.

چندی پیش فاطمه رجایی راد، متخصص جراحی دهان، فک و صورت بدون رعایت حجاب اجباری در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه آمل حاضر شد. در پی این اقدام رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تعلیق پروانه طبابت خانم رجایی راد خبر داد. همچنین، وی برای سلب عضویت هیات علمی به هیات انتظامی تخلفات اساتید معرفی شد و از حضور این پزشک در دانشگاه و کلاس‌های درس دانشجویان نیز تا صدور رای نهایی ممنوع شد.

در این راستا با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران، رئیس بیمارستان خمینی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی “حضرت زینب”، پیراپزشکی و پردیس پزشکی شهرستان آمل برکنار شدند.