سحر زکریا به منع فعالیت در فضای مجازی محکوم شد

1403.01.20 هرانا

خبرگزاری هرانا – سحر زکریا، بازیگر سینما و تلویزیون به شش ماه منع فعالیت در فضای مجازی محکوم شد. همزمان دانیال مقدم، خواننده اعلام کرد که وی به همراه خانم زکریا و صبا کمالی، برای دومین بار به دادسرای فرهنگ و رسانه تهران احضار شده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فرارو، سحر زکریا به منع فعالیت در فضای مجازی محکوم شد.

این بازیگر سینما و تلویزیون روز گذشته با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود اعلام کرد: “از امروز تا شش ماه بنده حق گذاشتن هیچگونه استوری و پستی را نخواهم داشت.”

همزمان دانیال مقدم، خواننده با انتشار تصویر یک ابلاغیه صادر شده توسط شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای فرهنگ و رسانه تهران، اظهار داشت که وی به همراه خانم زکریا و صبا کمالی، بازیگران مطرح ایرانی به مرجع قضایی مورد اشاره احضار شده اند.

در احضاریه صادره، از این افراد خواسته شده است تا ظرف مدت پنج روز از تاریخ هجدهم فروردین ماه، جهت “تفهیم قرار تعلیق تعقیب” در این شعبه حاضر شوند.

دانیال مقدم، سحر زکریا و صبا کمالی اوایل آذرماه سال گذشته نیز به دنبال انتشار یک آهنگ مشترک‌ به نام «حوری» که به مناسبت روز جهانی منع خشونت علیه زنان منتشر شد، به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده بودند.

آقای مقدم که در آن زمان برای اولین بار این موضوع را اطلاع رسانی کرده بود، “دعوت به فساد و فحشا” را از جمله اتهامات مطروحه علیه خود عنوان کرد.