کرمانشاه؛ بهمن نادری به حبس و جزای نقدی محکوم شد

1403.01.27 هرانا

خبرگزاری هرانا – بهمن نادری، شهروند اهل کرمانشاه توسط شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر به شش ماه حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، بهمن نادری به حبس و جزای نقدی محکوم شد.

براساس حکمی که توسط شعبه اول دادگاه انقلاب کرمانشاه صادر و در تاریخ بیست و هفتم فروردین ماه به آقای نادری ابلاغ شده است، وی از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به شش ماه حبس تعزیری و پرداخت هشت میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده است.

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام این شهروند در تاریخ ششم آبان ١۴٠٢ در این شعبه برگزار شده بود. “انتشار فراخوان در شبکه‌های اجتماعی برای برگزاری تجمعات در سالگرد اعتراضات سراسری ۱۴۰۱” از مصادیق اتهام مطروحه علیه این شهروند عنوان شده است.

بهمن نادری در تاریخ ۲۱ شهریور ١۴٠٢ در آستانه اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ توسط مأموران سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت و پس از یک هفته با تودیع وثیقه ۵٠٠ میلیون تومانی به صورت موقت آزاد شده بود.

همچنین روز یکشنبه هشتم بهمن ١۴٠٢، این شهروند پس از احضار به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه به دلیل انتشار فراخوان در شبکه‌های اجتماعی برای تحریم انتخابات، در خصوص “تبلیغ علیه نظام” مورد تفهیم اتهام قرار گرفت و نهایتا با تودیع قرار ۴٠٠ میلیون تومانی به صورت موقت آزاد شد.

بهمن نادری، متأهل و متولد اردیبهشت ١٣۶٩ است.