انتقاد خبرنگاران گیلانی از اقدام سانسور آنان در برنامه خندوانه

خبرگزاری هرانا ـ خبرنگاران گیلانی از اقدام برنامه خندوانه نسبت به سانسور آنها در این برنامه در روز خبرنگار به شدت انتقاد کردند و این عمل را فریبکارانه خواندند.

sansor dar barnamey khandevaneh

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار جمعی از خبرنگاران گیلان با لباس‌های سنتی و اصیل این استان در برنامه خنداونه حضور یافتند و تا پاسی از شب به ضبط برنامه توسط رامبد جوان پرداختند.

فرستنده: آقای امیر صابرپور

قرار بود در ۱۷ مرداد بخش‌های ضبط شده با حضور خبرنگاران گیلانی که برنامه شاد و مفرحی بود، نمایش داده شود اما در کمال حیرت تمام بخش‌های حضور خبرنگاران و برنامه‌های ضبط شده با آنها به جز بخش کوتاه سلفی با جناب خان که آن نیز با حذف‌هایی مواجه بود، سانسور شد.

خبرنگاران گیلانی از سانسور حضور آنها در خنداونه به شدت انتقاد کردند و ابراز کردند که رامبد جوان خبرنگاران را فریب داده است.

سرپرست گروه اعزامی خبرنگاران گیلانی به برنامه خندوانه، به نمایندگی از خبرنگاران از سانسور بخش‌های مربوط به حضور خبرنگاران و معرفی محصولات فرهنگی در برنامه خندوانه به مناسبت ۱۷ مرداد به شدت انتقاد کرد.

معصومه پاداش‌ستوده با بیان اینکه دلیل پخش نکردن سیما از اجرای برنامه خندوانه به زبان گیلکی در خندوانه چه بوده است، افزود: این پرسش ذهن افرا شرکت کننده در برنامه روز خبرنگار را به خود مشغول کرده است.