کنسرت هنجارمند و غیرهنجارمند را باید دولت تعریف کند

کمال خرازی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: کنسرت هنجارمند و غیرهنجارمند باید توسط دولت تعریف شود و این تعریف نباید براساس سلایق شخصی باشد.

رونمایی از کتاب ترجمه شده توسط سید کمال خرازی در کتابخانه ملی

به گزارش ایسنا، کمال خرازی – رییس شورای راهبردی روابط خارجی – در پنجمین روز برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در حاشیه بازدید از نمایشگاه، در پاسخ به پرسشی درباره تعریف کنسرت‌های هنجارمند و غیرهنجارمند که در صحبت‌های یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد، تاکید کرد: دسته‌بندی‌ها را باید خود دولت انجام دهد و به هنرمندان و وزارت ارشاد ابلاغ کند تا مشخص شود چه چیزی هنجارمند است و چه چیزی نیست، چون ممکن است تعاریف براساس سلایق شخصی انجام شود، بنابراین تعریف‌ها باید به درستی مشخص شود. 

فرستنده: آقای علیرضا اسدبکی

او در پاسخ به پرسش خبرنگاری که از او درباره‌ اولویت‌های فرهنگی در سیاست‌های کاندیداهای ریاست جمهوری سوال کرد، اظهار کرد: اولویت‌ها، تقویت فرهنگ بومی مبتنی بر ارزش‌های ملی و اسلامی است. گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شبکه‌های اطلاع‌رسانی، رسانه‌ها و تئاتر باید مد نظر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باشد.

او همچنین در پاسخ پرسشی درباره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز گفت: طبق گزارش‌ها، سال گذشته استقبال از نمایشگاه کتاب خوب بود و تجربه موفقی داشت، امسال هم این‌گونه که گزارش داده‌اند، با وجود فضای انتخاباتی، استقبال از نمایشگاه کتاب خوب بوده است.