حال موسیقی هرمزگان خوب نیست

 

غلامرضا صنعتگر می‌گوید، حال موسیقی استان هرمزگان اصلاً خوب نیست و چنین ادامه می‌دهد: ما عادت داریم مشکلات را به گردن مسوولان می‌اندازیم اما این ما هستیم که باید برای بهتر بودن و جا باز کردن در دل مخاطب تلاش کنیم و به موسیقی حرفه‌ای، علمی و عملی روی بیاوریم.

این خواننده هرمزگانی در حاشیه اجرای کنسرت خود در بندرعباس در گفت‌وگویی با ایسنا خاطرنشان کرد: ما همیشه معترضیم که مسوولان کوتاهی کرده‌اند اما باید ببینیم خودمان چه کرده‌ایم و چقدر حال مردم را خوب و برایشان خاطره‌سازی کرده‌ایم.

صنعتگر سپس خاطرنشان کرد: بندرعباس شهر و خانه من است و نسبت به آن عرق‌ دارم و معتقدم در اجرای کنسرت‌ها، موسیقی هرمزگان باید نسبت به موسیقی کشور پیشرو باشد و حداقل از هر ۱۰ اجرا یک اجرا متعلق به خواننده‌های بومی باشد اما شرایط به‌گونه‌ای است که از هر ۵۰ اجرا یک اجرا مربوط به خواننده‌های بومی است و از همان اجراهای کم هم استقبال چندانی نمی‌شود.

او افزود: کلید حل این مشکل دیگر در دست مسوولان است و باید شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنند تا هنرمندان پیشکسوت و جوان هرمزگانی بتوانند برای پیشرفت خود فضای بازتری داشته باشند تا حرکت رو به جلویی در موسیقی داشته باشیم.

صنعتگر سپس اعلام کرد، در حال آماده‌سازی آلبومی هستیم که کمی متفاوت بوده و نسبت به کارهای قبلی عاشقانه‌تر و اجتماعی‌تر است.

این خواننده هرمزگانی گفت: با حساسیت بیشتری در حال کار روی آلبوم جدیدم هستیم و امیدوارم بتوانیم حال مردم را با این کار خوب کنیم و گامی برای توسعه فرهنگ موسیقی استان برداریم.