سومین دوره مسابقه عکاسی «تنوع زیستی تهران» فراخوان داد

ه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سومین دوره مسابقه عکاسی «تنوع زیستی  تهران» همزمان با آغاز هفته محیط زیست فراخوان داد.
سومین دوره مسابقه عکاسی تنوع زیستی تهران برگزار می‌شود - ایسنا
این مسابقه به همت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران، مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، آژانس عکس تهران و شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه برگزار می‌شود.

این مسابقه رویدادی برای ارتقای آگاهی مردم نسبت به تنوع زیستی تهران بوده و اهمیت حفاظت و حراست از زیستگاه‌های طبیعی پایتخت و تداوم بقای گونه‌های گیاهی و جانوری را به عنوان سرمایه‌های طبیعی شهر آشکار کرده و در تلاش است از آسیب به گونه‌ها و تخریب زیستگاه آنها جلوگیری کند.
سومین دوره مسابقه عکاسی «تنوع زیستی تهران» در چهار محور تنوع زیستی جانوری و گیاهی به عنوان بخش‌های اصلی، تنوع زیستی و ابعاد مختلف زندگی شهری به عنوان بخش نگاه نو و همچنین تنوع زیستی غیر بومی و تأثیرات آن بر زیست‌بوم تهران (اعم از جانوری و گیاهی) به عنوان بخش نگاه ویژه برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۵ خرداد تا ۱۵ مرداد ماه با مراجعه به سامانه فراخوان‌ها و جشنواره‌های آژانس عکس تهران به نشانی  tehranpicturefestival.ir آثار خود را ارسال کنند.