امیرحسین مقصودلو (تتلو) به حبس و دیگر مجازات ها محکوم شد

1403.02.30 هرانا

خبرگزاری هرانا – الهام رحیمی‌ فر، وکیل مدافع امیرحسین مقصودلو ملقب به “تتلو”، از صدور حکم حبس و مجازات های تبعی و تکمیلی برای موکلش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، امیرحسین مقصودلو به حبس و دیگر مجازات ها محکوم شد.

الهام رحیمی‌ فر، وکیل مدافع تتلو بدون اشاره به میزان احکام صادره، گفت: “موکلم به حبس‌ های طویل المدت و کوتاه مدت محکوم شده است و مجازات‌ های تکمیلی هم دارد.”

به گفته این وکیل دادگستری، آقای مقصودلو از بابت اتهامات “تشویق نسل جوان به فساد و فحشا و فراهم کردن کردن شرایط آن، فعالیت تبلیغی علیه نظام، دائر کردن سایت شرط بندی برای قمار و تشویق دیگران به آن، انتشار محتویات مستهجن در قالب تولید کلیپ و آهنگ، تحریک و دعوت از مخاطبان‌ به ارتکاب جرایم منافی عفت، مصرف مواد مخدر، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور با توصیه به هواداران، فعالیت آموزشی و تبلیغی مغایر شرع اسلام” به حبس و مجازات های تبعی و تکمیلی محکوم شده است.

جلسات دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو از چهارده اسفند ۱۴۰۲ تا هجده اردیبهشت امسال در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ایمان افشاری برگزار شد.

امیرحسین مقصودلو (تتلو) در آذرماه سال جاری توسط پلیس ترکیه به ایران منتقل شد و در نهایت با هماهنگی مراجع قضایی بازداشت شد.

وی پیشتر نیز به دلیل فعالیت های خود سابقه برخورد قضایی را دارد.