پخش «هفت» متوقف شد برنامه

ایسنا ۱۴۰۵/۳/۳۰

برنامه سینمایی «هفت» که مطابق روال هر هفته روی آنتن شبکه نمایش سیما می‌رفت، شب گذشته پخش نشد. شبکه نمایش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تولید و پخش این برنامه به‌منظور بازنگری در ساختار و آماده‌سازی فصل جدید، به‌طور موقت متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، برنامه «هفت» که در جدول پخش شبکه نمایش سیما قرار داشت، شب گذشته ـ جمعه ـ روی آنتن نرفت.

 

در این راستا، شبکه نمایش سیما با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که توقف پخش «هفت»، اقدامی موقت و با هدف بازنگری در ساختار تولید و فراهم‌سازی مقدمات فصل جدید صورت گرفته است.

 

در این اطلاعیه تأکید شده است که «هفت» در سال‌های گذشته به عنوان یکی از فضاهای جدی گفت‌وگو، نقد و تحلیل در حوزه سینما و رسانه شناخته شده و تداوم این مسیر، نیازمند بازطراحی، به‌روزرسانی و برنامه‌ریزی دقیق برای دوره جدید است.

 

بر اساس این اعلام، فرآیند بررسی و طراحی فصل جدید در دست اجراست و به محض فراهم شدن شرایط لازم، زمان بازگشت برنامه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

شبکه نمایش همچنین ابراز امیدواری کرده است که «هفت» در آینده‌ای نزدیک با ساختاری منسجم‌تر و حضوری مؤثرتر، به آنتن بازمی‌گردد.