مهر نوشت: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در این سالها در بسیاری از کشورها خبرنگاران اعزامی خود را داشته تا اخبار دست اول و اختصاصی خودش را به مخاطب عرضه کند و حتماً ضرورت دارد که در چنین بحرانی و با این میزان ارزش خبری و اهمیت جهانی خبرنگاران صداوسیمای کشور هم در صف اول این بحران به اطلاع رسانی از وقایع بپردازند.
درحالیکه در روزهای گذشته کمتر خبر دست اولی از وقایع اوکراین از طرف صداوسیما پخش شد، غیبت خبرنگار میدانی این سازمان در مناطق جنگی در قیاس با دیگر رسانههای جهانی به چشم میآید.









