بیش از ۱۰ روز است که اکران فیلم «عنکبوت» در سینماهای سراسر کشور آغاز شده ولی در استان قم هنوز مجوز اکران این فیلم صادر نشده است.
به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته شهروندان زیادی از قم نسبت به اکران نشدن فیلم «عنکبوت» در سینماهای شهر خود انتقاد کرده و در فضاهای مختلفی مثل سایتهای فروش بلیت یا رسانهها گلهمند بودند که وقتی تفریحی مثل سینما میتوانند داشته باشند چرا باید مجبور شوند برای تماشای یک فیلم به تهران سفر کنند و حال این پرسش مطرح است که آیا اکران «عنکبوت» در قم مشکل دارد؟









