حسین علیزاده،موسیقیدان و نوازنده، در نخستین کنسرت خود پس از همهگیری کرونا ضمن واکنش به اظهارات اخیر مقامهای مخالف موسیقی گفت: «هر کسی به خودش اجازه میدهد به موسیقی و موسیقیدان توهین کند، اما اگر یک موسیقیدان به یک روحانی نظر بدهد و بگوید حرف شما درست نیست، ممکن است امنیت قضایی نداشته باشد»

ایسنا- در نخستین کنسرت حضوری که به یاد و در گرامیداشت درگذشتگان هنر ایران در دوران کرونا، پس از دو سال تعطیلی، در تالار وحدت برگزار شد، فاطمه معتمدآریا و حسین علیزاده، از نگاهها و سیاستهای محدود کننده موسیقی در کشور، انتقاد کردند.







